Managed Services: Awareness & Care

Managed Services: Awareness & Care

Wat?

We beheren en denken actief mee over uw ICT-infrastructuur.

Waarom?

Zorgeloos en met doordachte strategie het maximale rendement halen uit uw ICT.

Hoe?

Awareness model. We brengen uw serverpark en infrastructuur in kaart en onze systemen bewaken deze 24/7. Zo kunnen we nakende problemen tijdig identificeren en in samenspraak met u gepast tussenkomen.

Doelstelling: Ervoor zorgen dat u niet voor verassingen komt te staan.

Care model. We brengen uw serverpark en infrastructuur in kaart en onze systemen bewaken deze 24/7. Daar bovenop zijn volgende proactieve diensten inbegrepen: RAM/CPU/DISC-management, Back-up management en AV Management en verzorgen we de updates van het OS, de back-up en de antimalware software.

Doelstelling: Onvoorziene downtime maximaal voorkomen.

Outsourced Engineer. Zo u wenst kunnen we één of meerdere dagen per week of per maand voorzien in onsite ondersteuning door een ICT Engineer. Dit kan zowel gedurende korte of langere periode.

Doelstelling: Hands on ondersteuning bieden voor een specifiek project of als tijdelijke ondersteuning van uw ICT afdeling (bvb als vervanging van een langdurig zieke werknemer)

Remote Service Desk. Onze first en second line medewerkers staan op werkdagen klaar van 8u tot 18u om de gebruiker gerelateerde service requests voor u op te nemen. We zijn in staat om bijna alle interventies van op afstand uit te voeren.

Doelstelling: alle oproepen snel en efficiënt behandelen.

Periodieke vCIO meeting. Noden veranderen, bedrijven passen zich aan. Om ervoor te zorgen dat uw ICT-park vandaag én morgen in staat is aan uw wensen te voldoen zitten we regelmatig samen met u, om te bekijken welke stappen daarvoor nodig zijn.

Doelstelling: Ervoor zorgen dat uw ICT voor u werkt en niet andersom.