Managed Services: het VALUE-model

Managed Services IT beheer voor een vaste prijs

Wat?

We beheren en denken actief mee over uw ICT-infrastructuur.

Waarom?

Zorgeloos en met doordachte strategie het maximale rendement halen uit uw ICT.

Hoe?

Value model. Binnen het Value model onderhouden we uw ICT-infrastructuur en nemen de user requests op tegen een vaste maandelijkse prijs.

Doelstelling: De klant zekerheid geven over de vaste maandelijkse ICT onderhoudskost.

Assessment. Om een correcte inschatting te kunnen maken van de te voorziene en verwachte werklast en aldus een correcte prijs te kunnen berekenen dient er voorafgaandelijk een assessment te worden uitgevoerd.

Doelstelling: Opmaken van een staat van bevinding van de infrastructuur.

Outsourced Engineer. Zo u wenst kunnen we één of meerdere dagen per week of per maand voorzien in onsite ondersteuning door een ICT Engineer. Dit kan zowel gedurende korte of langere periode.

Doelstelling: Hands on ondersteuning bieden voor een specifiek project of als tijdelijke ondersteuning van uw ICT afdeling (bvb als vervanging van een langdurig zieke werknemer)

Remote Service Desk. Onze first en second line medewerkers staan op werkdagen klaar van 8u tot 18u de gebruiker gerelateerde service requests voor u op te nemen. We zijn in staat om bijna alle interventies van op afstand uit te voeren.

Doelstelling: alle oproepen snel en efficiënt behandelen.

Periodieke vCIO meeting. Noden veranderen, bedrijven passen zich aan. Om ervoor te zorgen dat uw ICT-park vandaag én morgen in staat is aan uw wensen te voldoen zitten we regelmatig samen met u, om te bekijken welke stappen daarvoor nodig zijn.

Doelstelling: Ervoor zorgen dat uw ICT voor u werkt en niet andersom.